5 criterii de alegere ale directorului de articole pentru un website
Un site nou creat înseamnă o responsabilitate, chiar dacă a fost creat gratis și e vorba doar de o investiție de timp. Prin urmare, este foarte important să aveți grijă cum il promovați și de unde obțineți backlink-uri. Publicarea de articole în directoare cu link-uri către site este o metodă relativ simplă, frecvent utilizată și care oferă rezultate foarte bune dacă este aplicată corect. Este important să scrieți articole originale și relevante pentru domeniul de activitate, să conțină cuvintele cheie targetate dar, la fel de important este să alegeți directoarele potrivite. Dacă anterior am aflat cele 5 elemente de bază pentru crearea unui website, acum vom vedea câteva elemente importante care contribuie semnificativ la SEO (Search Engine Optimization), respectiv poziționarea site-ului în cadrul motoarelor de căutare.

Page rank

Este unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le luați în considerare atunci când alegeți un director în care să publicați articole. Obținerea de link-uri din directoare cu page rank ridicat îmbunătățește valoarea noului website creat în motoarele de cautare. În același timp, un director de calitate vă va aduce și trafic pe site.

Link-uri do follow

Deși se spune că și link-urile no follow ajută, cele mai căutate sunt directoarele care permit inserarea de link-uri do follow. Link-urile no follow nu permit roboților motoarelor de căutare să le urmeze, motiv pentru care link-urile do follow sunt la mare cautare și au un impact mai mare asupra site-ului vostru.

Orientarea către rezultate

Page rank-ul și linkurile do follow sunt doar criteriile de bază pe care le luați în considerare atunci când vizați obținerea de backlink-uri. Trebuie să mai țineți cont de asemenea și de efoturile de promovare ale directorului de articole: activitatea în social media, traficul în director, etc.

Timpul mediu de publicare

Un alt element de care trebuie să țineți cont, este timpul de aprobare al articolului. De obicei durează aproximativ o saptămână pentru aprobarea unui articol. Este indicat să evitați directoare la care aprobarea durează mai mult, pentru că dacă articolul face parte dintr-o campanie de marketing pentru site-ul vostru, s-ar putea să fie publicat mult după finalizarea campaniei.
Sunt de evitat și directoarele cu publicare automată, unde articolele nu sunt verificate de un administrator. Acest tip de directoare se umple destul de repede de articole spam, cu conținut de slabă calitate și număr ridicat de link-uri.

Directoare de nișă

Targetarea directoarelor de nișă care se potrivesc domeniului vostru de activitate va crește calitatea rezultatelor obținute prin publicarea articolelor. Deși sunt mai dificil de indentificat, sunt mai valoroase, atât prin traficul adus cât și prin gradul de relevanță pentru articol și implicit, site-uri.
Comentariul dvs
avatar